Niveau 4 – Gensalg

Niveau 4 – Gensalg2017-10-12T10:48:51+00:00

“Er dette det rigtige niveau for mig?”

Du hører til på dette niveau hvis…

– Din virksomhed allerede har en masse kunder og trafik, men du gerne vil have mere ud af de kunder. Du vil gerne have at de kommer igen, og din service eller dit produkt bliver deres foretrukne.
– Du gerne vil hæve dine kunders LTV (Life-Time Value).
– Du har en email-liste, men du ved ikke hvordan du bedst udnytter den og hvor ofte du skal sende til dem.

“Hvordan kan I hjælpe mig?”

Ligesom alle andre niveauer tager vores tilgang udgangspunkt i en samtale med dig, inden vi indgår et samarbejde. Efter samtalen vil vi begynde at kigge igennem dine salgs- og trafikkanaler og se hvordan du udnytter dem.

– Samler du for eksempel emails på dine kunder? Og i så fald, hvor ofte sender du dem så emails? Segmenterer du dem efter deres interesser og demografi?
– Udnytter du retargeting så effektivt som du kan? Med den rette opsætning kan du vise reklamer til dine tidligere kunder rundt omkring på nettet. Hvis dit produkt eksempelvis har en “levetid” på 4 uger (olivenolie, eksempelvis), kan du begynde at vise dem reklamer 3 uger efter deres sidste køb. Har de ikke købt noget indenfor en uge efter at have set din reklame kan du vise dem en ny reklame hvor du giver dem en rabat osv… Der er mange muligheder.
– Hvis du bruger Facebook som kanal, udnytter du så Messenger, Facebooks besked system? Det er blevet muligt at bruge Messenger som en kanal ligesom emails, hvor du kan sende beskeder direkte ud til dine kunder når du har tilbud eller relevante nyheder.

Hvad benytter I for at hjælpe mig?”

Vi benytter os som regel af de 4 største kanaler

Facebook Retargeting: Her kan du vise reklamer til dine tidligere kunder på Facebook, Instagram, Messenger og Facebook partner sider.

Messenger Bots: En af Facebooks seneste tiltag er deres Messenger bots. Med en Messenger bot kan vi sætte automatiske svar op på de mest almindelige spørgsmål, hjælpe folk med at finde vej til din side/forretning, booke tider, ringe op og meget mere. Den kan også bruges til at sende beskeder ud til folk der har kontaktet dig igennem Messenger før, eller har givet deres tilladelse til at modtage beskeder fra dig.

Google Retargeting: Med Googles retargeting får man, igennem deres “displaynetværk”, adgang til grafiske annoncer på rigtigt mange websites verden over.
De største, og mest populære, er sites som tv2 og bt, hvor bannerne på sitet faktisk er alle, små som store, annoncører.
Der er altså tale om grafiske annoncer i bannerformat som giver potentielle kunder en konstant eksponering til dit produkt.

Email Marketing: Med dette rette email system kan dine kontakter segmenteres efter hvad de har udvist interesse i, hvor aktivt de åbner og engagerer sig med dine emails, og om de har købt før eller ej.
Ved at segmentere dine kontakter deler du dem op, og kan sende relevante tilbud til dem. Hvis du sælger flere forskellige services og en kunde kun har udvist interesse i service A, er der ingen grund til at sende emails omkring service B. At sende irrelevante emails er den sikre vej til dræbe effektiviteten af dine emails. I stedet sørger for at sende relevante emails til de rigtige mennesker, og genengagerer dem der tidligere har købt.

Hvordan kan jeg sikre mig at I ved hvad I laver?”

Retargeting er noget af det vi benytter os allermest af, især på Facebook. Folk der tidligere har været i kontakt med dig og dit brand, er meget lettere at konvertere end folk der aldrig har hørt om dig før.

Det bedste eksempel må være, hvis du er faldet over denne side på baggrund af retargeting på facebook 🙂

Du er velkommen til at se vores tidligere og nuværende kunders udtalelser på, [INDSÆT LINK].

Hvordan kommer jeg igang?”

Før du binder dig til noget som helst tilbyder vi et gratis 15-minutters strategi konsultation. “Strategi konsultation” lyder mægtig fint, men det er egentlig bare en stille og rolig samtale, hvor vi kan lære dig og din virksomhed bedre at kende.

Formålet med opkaldet er at skabe en krystalklar vision om hvad der skal til for at tiltrække de rigtige mennesker til din virksomhed. Undervejs i opkaldet gennemgår vi nogle af de udfordringer din virksomhed står overfor, og finder sammen en løsning der kan smadre igennem udfordringerne. Efter opkaldet vil du have en klar fornemmelse af hvilken retning der kan skabe den største vækst for din virksomhed.

Du binder dig ikke til noget ved at bestille et strategi opkald. I værste tilfælde kan du tage det som en oplevelse og bruge informationen som du vil. I bedste tilfælde indgår vi et samarbejde der kan skabe enorm vækst i din virksomhed.

Klik knappen nedenfor og book dit uforpligtende strategi opkald.

Kontakt os ved hjælp af formularen