Niveau 3 – Kunder

Niveau 3 – Kunder2017-10-12T10:48:50+00:00

“Er dette det rigtige niveau for mig?”

Du hører til på niveau 3, hvis…

Du har en lind strøm af besøgende til dit website, men de klikker ud af din side inden de bliver til en kunde eller et lead.
– Du har rigeligt med likes på din Facebook side og du laver jævnligt opslag, men du kan ikke konvertere dem til leads og kunder.

“Hvordan kan I hjælpe mig?”

Vi starter med et strategi opkald, hvor vi hører mere om dine udfordringer og de ting der holder dig fra at vækste. Hvis du har en hjemmeside der ikke konverterer, kan problemet ligge mange steder.

– Designet er forvirrende, så folk ved ikke hvordan de kommer videre i det flow du vil have dem igennem.
– Teksten kan være forvirrende og efterlader folk med flere spørgsmål end svar. Teksten skal helst gerne fungere som en rutchebane smurt ind i olie – Der er ingen mulighed for at stoppe før man er hele vejen igennem.
– Der kan være fejl i flowet, som links der ikke virker eller tager folk til en forkert side, eller tredje-parts apps der ikke fungerer som de skal.

“Hvad benytter I for at hjælpe mig?”

Det kan være svært at vurdere hvor det går galt henne igennem en samtale, så vi benytter ofte Google Analytics til finde ud af hvor kæden hopper af. Google Analytics er et stykke kode du sætter ind på din hjemmeside, der holder øje med al aktivitet. Det fortæller hvordan folk havner på din side, hvor længe de er på den, hvilke sider de klikker rundt til osv.
Når vi kommer frem til et sted hvor problemet sandsynligvis ligger, ender løsningen som regel med at være en af disse.

– Vi retter design og tekster til, så det er helt klart for dine kunder hvordan de skal komme fra A til B. Ved at rette design og tekst på din hjemmeside, får du et mere troværdigt look, og gør det til en god oplevelse for dine besøgende at være på din side.
– Har du en checkout proces, eller en anden proces dine besøgende skal igennem, tjekker vi det for fejl og mangler.
– Har du problemer med at konvertere på dine sociale medier lægger vi en såkaldt “content strategi” og sender dine posts ud til dem der vil være mest interesserede i dem. En content strategi er en plan for hvilke typer opslag du skal lægge op, for at engagere dine fans mest muligt, og drive dem imod dit konverteringsmål.

– Det er de forkerte mennesker der havner på din side. Hvis du sælger tøj til hunde, og der er kattemennesker der havner på din side er det, klart at de ikke gider at købe. Vi sørger sørger for at få hundeelskerne til din side i stedet.

“Hvordan kan jeg sikre mig at I ved hvad I laver?”

Konversions optimering er i høj grad en “science”, og der er ofte mange ting man let kan forbedre ved at løbe igennem en simpel tjekliste.

Vi er stadig ved at udbygge vores “Case Studies” sektion hvor du senere vil kunne finde eksempler på Niveau 3 opgaver vi har udført.

Hvordan kommer jeg igang?”

Før du binder dig til noget som helst tilbyder vi et gratis 15-minutters strategi konsultation. “Strategi konsultation” lyder mægtig fint, men det er egentlig bare en stille og rolig samtale, hvor vi kan lære dig og din virksomhed bedre at kende.

Formålet med opkaldet er at skabe en krystalklar vision om hvad der skal til for at tiltrække de rigtige mennesker til din virksomhed. Undervejs i opkaldet gennemgår vi nogle af de udfordringer din virksomhed står overfor, og finder sammen en løsning der kan smadre igennem udfordringerne. Efter opkaldet vil du have en klar fornemmelse af hvilken retning der kan skabe den største vækst for din virksomhed.

Du binder dig ikke til noget ved at bestille et strategi opkald. I værste tilfælde kan du tage det som en oplevelse og bruge informationen som du vil. I bedste tilfælde indgår vi et samarbejde der kan skabe enorm vækst i din virksomhed.

Klik knappen nedenfor og book dit uforpligtende strategi opkald.

Få fat på os her: