Facebook

/Facebook

Hvad er et Facebook pixel, og hvad bruger man det til?

By |2018-09-14T11:56:35+00:00september 14th, 2018|Categories: Facebook|

Hvis du driver en webshop, har du sikkert oplevet, at det efterhånden er blevet en nødvendighed at bruge de sociale medier til at øge din konvertering. Derfor bruger rigtig mange også penge på såkaldte Facebook ads, kampagner mv. Men det kan være svært at se effektiviteten af det arbejde du laver, hvis du ikke anvender en [...]

De fire hjørnesten i Facebook Annoncering, der garanterer din virksomheds vækst

By |2018-06-21T21:51:36+00:00juni 21st, 2018|Categories: Facebook|

De fire annoncetyper Er det din hensigt at vækste din virksomhed via Facebook-annoncer? Awesome idé! Facebook er blandt de få social-medie-platforme i verden, som har en meget stærk online tilstedeværelse. Hvad endda bedre er, at via Facebook kan man promovere sit brand, på den mest omkostningseffektive metode overhovedet. Du kunne tænke "Wow! Det lyder godt, hvordan [...]

Hvorfor vi er tossede med Facebook Annoncer

By |2018-05-08T13:17:50+00:00maj 8th, 2018|Categories: Facebook|

Hvorfor vi er tossede med Facebook Annoncer - og hvorfor du også bør være det! Engang blev Sociale Medier betragtet for at være til teenagere eller for dem, der ledte efter forhold og relationer. Heldigvis har dét billede ændret sig dramatisk i de senere år. Faktisk har det udviklet sig og er nu et af de [...]

Facebook Analytics – et vigtigt værktøj til din virksomhed

By |2018-02-21T10:28:56+00:00februar 20th, 2018|Categories: Facebook|

Hvad er Facebook Analytics? Facebook analytics er, som navnet indikerer, et analyse værktøj. Det er Facebooks modstykke til Google Analytics, som du sikkert kender og har implementeret på dit website, der på samme vis indsamler data som du kan bruge. Hvis der er noget, som Facebook elsker så meget som vi gør, er det vækst. Derfor [...]

Facebook har lige ændret dit newsfeed bigtime

By |2018-02-05T11:40:20+00:00januar 24th, 2018|Categories: Facebook|

Facebook har lige ændret din newsfeed bigtime - Her er hvad det betyder for din virksomhed. I de kommende dage ser Facebook-brugere mindre af stillingerne fra virksomheder, berømtheder og medierne, de følger. Mark Zuckerberg sagde i begyndelsen af januar, at Facebook har til hensigt at få brugere til at engagere sig i mere meningsfulde interaktioner, som [...]

Guide: Tilknyt en Partner til din Facebook Annoncekonto

By |2018-01-16T19:25:51+00:00november 10th, 2017|Categories: Facebook|

Facebook oprettede i sin tid deres Business Manager, for at gøre det lettere at være flere at arbejde om én virksomhed. Det største problem med Facebooks Business Manager er, at når man logger ind som en ‘almindelig’ Facebook bruger kan interfacet godt være svært at finde rundt i. Vi har derfor lavet denne korte guide, der [...]