Seneste blog indlæg

Den digitale kunderejse: kundens færden online

By |2019-02-18T12:20:27+02:00februar 18th, 2019|Categories: Generelt|

(Dette indlæg tager ca. 7 minutter at læse) Hos Growthor ønsker vi altid at hjælpe dig med at skabe den bedst mulige oplevelse for dine kunder, fordi vi ved at denne oplevelse i sidste ende afgør den værdi du skaber for dem. Vi mener, at det at at få indsigt kunderejsen er et af de vigtigste [...]

Er Facebook-annoncer det rigtige for din virksomhed?

By |2019-01-30T17:12:17+02:00januar 30th, 2019|Categories: Facebook|

(Denne artikel tager ca. 10 minutter at læse) Denne artikel er skrevet af vores gode venner fra texta.dk Demand Fullfillment og Demand Generation Siden lanceringen i 2004 har Facebook spredt sig som en steppebrand over hele kloden, hvor de nu kan prale med at være ekspanderet til næsten alle lande. De har omkring 2 milliarder brugere [...]

Hvad er et Facebook pixel, og hvad bruger man det til?

By |2018-09-14T11:56:35+02:00september 14th, 2018|Categories: Facebook|

Hvis du driver en webshop, har du sikkert oplevet, at det efterhånden er blevet en nødvendighed at bruge de sociale medier til at øge din konvertering. Derfor bruger rigtig mange også penge på såkaldte Facebook ads, kampagner mv. Men det kan være svært at se effektiviteten af det arbejde du laver, hvis du ikke anvender en [...]

De fire hjørnesten i Facebook Annoncering, der garanterer din virksomheds vækst

By |2018-06-21T21:51:36+02:00juni 21st, 2018|Categories: Facebook|

De fire annoncetyper Er det din hensigt at vækste din virksomhed via Facebook-annoncer? Awesome idé! Facebook er blandt de få social-medie-platforme i verden, som har en meget stærk online tilstedeværelse. Hvad endda bedre er, at via Facebook kan man promovere sit brand, på den mest omkostningseffektive metode overhovedet. Du kunne tænke "Wow! Det lyder godt, hvordan [...]

Hvorfor vi er tossede med Facebook Annoncer

By |2018-05-08T13:17:50+02:00maj 8th, 2018|Categories: Facebook|

Hvorfor vi er tossede med Facebook Annoncer - og hvorfor du også bør være det! Engang blev Sociale Medier betragtet for at være til teenagere eller for dem, der ledte efter forhold og relationer. Heldigvis har dét billede ændret sig dramatisk i de senere år. Faktisk har det udviklet sig og er nu et af de [...]

Facebook Analytics – et vigtigt værktøj til din virksomhed

By |2018-02-21T10:28:56+02:00februar 20th, 2018|Categories: Facebook|

Hvad er Facebook Analytics? Facebook analytics er, som navnet indikerer, et analyse værktøj. Det er Facebooks modstykke til Google Analytics, som du sikkert kender og har implementeret på dit website, der på samme vis indsamler data som du kan bruge. Hvis der er noget, som Facebook elsker så meget som vi gør, er det vækst. Derfor [...]

Facebook har lige ændret dit newsfeed bigtime

By |2018-02-05T11:40:20+02:00januar 24th, 2018|Categories: Facebook|

Facebook har lige ændret din newsfeed bigtime - Her er hvad det betyder for din virksomhed. I de kommende dage ser Facebook-brugere mindre af stillingerne fra virksomheder, berømtheder og medierne, de følger. Mark Zuckerberg sagde i begyndelsen af januar, at Facebook har til hensigt at få brugere til at engagere sig i mere meningsfulde interaktioner, som [...]

Sådan laver du søgeordsanalyse

By |2019-01-11T09:49:28+02:00november 16th, 2017|Categories: SøgemaskineOptimering (SEO)|

I denne artikel vil jer give noget indsigt i hvordan man laver en søgeordsanalyse, samt hvad det egentlig er. En grundig søgeordsanalyse bør være en grundsten i enhver SEO strategi, men desværre oplever vi - og mange af vores dygtige kolleger i branchen - at virksomhederne springer dette skridt over. Med andre ord bør al keyword [...]